вторник, 2 декабря 2014 г.

1273. Скоро христиане станут подобными язычникам

Незабаром Християни стануть подібними до поган
Вівторок, 18 листопада 2014, 12:18
Моя дорога, улюблена донечко, Мій Голос — це єдиний Голос, який ви будете чути в чотирьох куточках землі, коли Я готуватиму людство до великого штурму. Ви можете чути багато голосів з вуст брехливих провидців та пророків, та жоден з них не буде запалювати ваші душі так, як Полум'я Святого Духа. 
Ви повинні бути на сторожі до голосів фальшивої одухотвореності, які приходять не від Бога, але будуть чутними в різних частинах світу. Вплив злих духів буде видно у терористичних війнах, де солодкі голоси, що просувають оманливі ідеології, старатимуться виправдати звірства, які вони чинять в Ім'я Бога.
Незабаром голоси, які будуть пропагувати поганство, буде чути в Храмах, де прославляють Мене, і вони осквернять Мої Вівтарі. Голоси, які приходять від злого духа, будуть сприйматися як захоплюючі викладення прагнень людей, здійснення яких вони чекають в своєму житті. Вони будуть кричати, возвеличувати фальшивих богів, нищити душі вразливих і богохулити проти Мене. Це ті душі, які гнівлять Мене найбільше, тому що вони дуже переконливі і викликають велике замішання. Вони будуть, як магніти, що відтягнуть багато Християн від Мене.
Мої вороги засліплять Мій Народ до Правди, і скоро Християни стануть подібними до поган. Я буду викинутий у канаву, як жебрак, і двері Моєї Церкви закриються перед Моїм Лицем. І коли Я буду стукати у двері, вони будуть наглухо зачинені зсередини тими, хто стверджує, що прийшов від Мене.
Я попереджав вас про ці дні і скоро вони прийдуть. І знову Я кажу вам, що Моє Слово - священне. Це - останні повідомлення з Небес, що даються світові, який байдужий до Мене та невдячний Мені.
Прокиньтеся і подивіться Правді в очі. Є тільки один Господь. Ви не можете залишатися вірними Мені, якщо ви служите більше, ніж одному пану.
Ваш Ісус

Комментариев нет:

Отправить комментарий