вторник, 28 октября 2014 г.

1246. Прокляті ті, хто проклинає Мене

Субота, 18 жовтня 2014 року, 14:20
Моя дорога, улюблена дочко, лукавий заволодів серцями багатьох, хто вірить в Мене, тому що вони дали йому легкий доступ до своїх душ.

Сатана спокушає душі через почуття, а також через гріх гордині. Ті, хто вважає, що їхній інтелект та знання Святого Слова Божого дають їм право судити інших в Моє Ім'я, сильно ображають Мене. Їхня наповнена гординею самозакоханість означає, що вони думають, що мають право зневажати інших і виливати на них отруту в Моє Ім'я. Остерігайтеся тих, хто проклинає інших, а потім каже, що він - Мій, бо вони промовляють нечестивим язиком. В день, коли Я прийду, ці душі будуть ховатися в страху і закривати свої очі від Мого Світла, яке буде засліплювати їх.

Завжди вірте в Моє Милосердя, бо Я завжди прощатиму тих, хто прийде до Мене із справжнім каяттям в душі за всі свої слова, дії та вчинки, якими вони образили Мене. Бійтеся, однак, Мого Суду, бо він буде страшним. Я не виправдовуюсь за це. Знайте, що горді та можновладні, хто втратив для Мене душі, яких Я прагну, через нечестивий вплив, який вони мають на ближніх, будуть страждати. Вони будуть тремтіти в страху перед Моїм Престолом та все одно будуть сперечатися зі Мною і захищати свої нечестиві шляхи, помилково вважаючи, що Я буду слухати їх.

Прокляті ті, хто проклинає Мене. Блаженні ті, хто живе в любові до ближніх і наслідує Моє Вчення, навіть якщо це спричиняє їм біль. Я піднесу простих, але розчавлю нечестивих, які відвертаються від Слова Божого. Тому, хто заподіює біль ближнім, а особливо в Моє Ім'я, доведеться нести відповідальність переді Мною в Останній День.

Ваш Ісус

Комментариев нет:

Отправить комментарий