вторник, 14 октября 2014 г.

1230. Ви або служите Богу, або безглуздю людському

Середа, 1 жовтня 2014, 21:15
Моя дорога, улюблена донечко, зрада Мене, Ісуса Христа, Сина Чоловічого, лютує серед тих, хто каже, що служить Мені. Навіть ті, хто каже, що вони Мої вірні слуги, покинули Мене, а їхня віра тепер — лишень слабенький вогник в порівнянні з полум'ям колишньої віри. Те, що почалося з любові і співчуття до Мене, зменшилось у розмірах і причиною цього було багато факторів.
Так багато презирства до Моєї Церкви викликало падіння у важкий гріх занепалих душ в її лоні. Багато Моїх безневинних священнослужителів постраждали через гріхи інших і зазнали великої ганьби. Потім, коли Божі Закони відтіснили в сторону і ледь згадують про них, багато хто забув, що Божих Заповідей треба дотримуватися за будь-яку ціну. Якщо мої священнослужителі перестали проповідувати Істину і скасували важливість нагадування про існування гріха, як же тоді можуть діти Божі бути мудрими? Мої священнослужителі мають моральний обов'язок відстоювати Слово Боже і попереджати дітей Божих про небезпеку гріха. Але вони вирішили не робити це. Багато хто боїться проповідувати Істину через побоювання стати жертвою переслідувань від тих, хто буде звинувачувати їх у гріхах інших.
Під час Мого Перебування на землі Я завжди, не коливаючись, розказував про покарання, яке чекає на людину, якщо вона не буде шукати Божого прощення за свої гріхи. Страх Божого покарання не повинен бути єдиною причиною, щоб уникати гріха, але тільки завдяки йому ви, грішники, можете бути врятовані. Гріх — це те, з чим ви мусите жити, але ви ніколи не повинні миритись з ним. Ви повинні боротися з ним, тому що Я бажаю спасти ваші душі. Чому би Я не прагнув врятувати ваші душі за будь-яку ціну? Хіба Я не страждав за вас і не вмер болісною смертю на хресті, щоб ви могли бути відкуплені в Божих Очах? Чому ж тоді Мої священнослужителі не проповідують про конечну необхідність пошуку вічного життя? Якщо ви не прагнете Вічного Життя, тоді ви не знайдете його.
Обов'язком усіх тих, хто служить Мені, є допомагати рятувати людей від вічного прокляття. Істина була прихована так довго, що багато душ через своє самозаспокоєння, були втрачені для Мене. Знайте, що Я пошлю Моїх Ангелів в останній день, і що люди будeуть розділені на дві частини - тих, хто скоїв злочини і тих, хто Мої. Я прошу вас, Мої священнослужителі, говорити Істину, бо якщо ви цього не зробите, то ви втратите для Мене багато душ, і Я цього ніколи не пробачу вам.
Ви або служите Богу, або безглуздю людському.
Ваш Ісус

Комментариев нет:

Отправить комментарий