вторник, 28 октября 2014 г.

1243. Ключі для світу, щоб увійти в Моє Царство, підготовлені

Вівторок, 14 жовтня 2014 року, 18:15
Моя дорога, улюблена дочко, все, що Я відкрив світові через ці повідомлення, збудеться. Багато з тих, хто знає про ці повідомлення, на жаль, будуть продовжувати заглушати Моє Слово. Інші, які не посвячені в ці повідомлення, будуть протистояти Моєму Слову, даному їм у Святому Євангелії.


Я звертаюся до всіх тих, хто ходить зі Мною по цій землі, і Я прошу їх вірити Мені. Живіть Моїм Словом і ви не помрете. Живіть відповідно до Істини, і Я виллю велику Благодать на вас і на тих, чиї імена ви покладете переді Мною. В той час, як світ буде занурюватися в темряву - коли війни будуть спалахувати повсюди і коли хвороби та голод охоплять людство — ви станете свідками Мого Втручання. Я захищу всіх тих, хто присвятить себе Моєму Святому Серцю. Я піднесу тих, чиї серця можливо обтяжені, і принесу мир та спокій душам тих, хто попросить в Мене ці Дари.


Тільки Я, Ісус Христос, можу полегшити вашу ношу. Тільки Я можу перемогти ваших ворогів і тих, хто зловживає владою і впливом, знищуючи вас у своїх корисливих цілях. Тільки ви, Мої улюблені учні, можете принести Мені душі тих, хто відкидає Мене, хто виганяє Мене і хто відрікається від Мене. Багато з них ніколи не прийде до Мене, хоча Я і запрошую їх до Мого Милосердя.


Ви повинні продовжувати молитись тими молитвами, які ви отримали. Тримайтеся ближче до Мене, бо тоді вам буде даний усякий захист від зла. Ви повинні бути сильними, мужніми та залишатися спокійними, бо Я ніколи не залишу вас. Я буду ходити з вами і підтримувати вас. Я буду втішати вас. Я витру кожну вашу сльозу, а незабаром Я обійму вас і ваших близьких Моїми Люблячими Руками.


Ключі для світу, щоб увійти в Моє Царство, підготовлені і визначені для всіх тих, чиї імена записані в Книзі Життя. Але Моє Милосердя є настільки великим, що Я буду вітати в Моєму Новому Раю і тих, чиї імена не включені, якщо ви принесете Мені ці душі у ваших молитвах.


Люблячий вас Ісус

Комментариев нет:

Отправить комментарий