вторник, 14 октября 2014 г.

1231.Покладіть вашу зброю, тому що вона буде розбита на дрібні шматочки

Четвер, 2 жовтня 2014, 23:15
Моя дорога, улюблена донечко, Мої вороги можуть зневажати Моє Слово - Істину - але прийде день і вони опустять свої голови від сорому і каяття, коли вони стануть переді Мною.
У дні Ноя, його і тих, хто був обраний, щоб допомогти йому підготуватися до Божого Суду, висміювали. Над ними глумилися, переслідували і робили усі можливі спроби дискредитувати Божі настанови Ною. Слухняний цим настановам Ной благав про пощаду для їхніх душ. Він закликав їх шукати притулок разом з ним, але його не слухали. І так само буде перед Великим Днем Господнім. Тільки залишок буде готовий зустрічати Мене разом з усіма тими, хто прийме в своє серце Моє Милосердя під час Попередження.
Я прошу всіх, хто вірить в Мене і в Мою Обітницю прийти знову у великій славі, молитися за тих, хто зневажає цю місію, бо вони отримали Дар Істини, але вибрали кинути його назад в Моє Обличчя. Всі ті, хто з гарячим і ніжним серцем та лагідною душею, будуть узяті в Мої Руки, незалежно від того, якої віри чи переконань вони дотримуються, бо вони - Мої. Ті, хто не знає Божого Слова, побачать Боже Милосердя, і хто навернеться під час Попередження також житиме в Моїх Руках. Я дотягнусь до всіх душ, чиї серця гарячі і хто ставиться з любов'ю та милосердям до своїх братів і сестер.
Найбільша битва буде точитися, коли Я дотягнуся до зарозумілих і гордих, кому бракує справжньої любові і щедрості духу. Саме за ці душі Я закликаю вас молитися. Але найбільше Я прошу вас благати Мого Милосердя для тих, хто продав свою душу дияволу, ясно усвідомлюючи те, що вони зробили. Вони не прийдуть до Мене за власним бажанням, і тільки завдяки стражданням обраних душ, які присвятили себе Мені, і вашим власним пожертвам, вони можуть бути врятовані. Будь ласка, промовляйте цю молитву, щоб врятувати всіх грішників.
Молитва Хрестового Походу (169 ) За спасіння тих, хто відкидає Христа
Найдорожчий Ісусе, Твоїм Співчуттям і Милосердям
Я прошу Тебе врятувати тих, хто відкинув Тебе;
Хто заперечує Твоє Існування;
Хто свідомо виступає проти Твого Святого Слова і чия гіркота серця отруїла їхні душі проти Світла та Істини Твого Божества.
Помилуй всіх грішників.
Пробач тим, хто богохулить проти Святої Трійці, і
Допоможи мені на своєму власному шляху і через мої особисті жертви обійняти Твоїми Люблячими Руками тих грішників, які найбільше потребують Твого Милосердя.
Я даю обіцянку служити Тобі моїми думками, моїми діями і словами якнайкраще, наскільки я можу, у Твоїй Місії Спасіння.
Амінь.
Ідіть усі ви і збирайтеся разом у молитві, бо світ скоро побачить Суд Божий. Через людське зло, її незлагідні дії та ненависть до своїх ближніх Бог зупинить людину від руйнувань, які в даний час плануються різними способами проти людського роду.
Покладіть вашу зброю, тому що вона буде розбита на дрібні шматочки Рукою Мого Вічного Отця. Підете проти Бога - і будете страждати за це. Але якщо ви будете намагатися нанести людству шкоду у великих масштабах, зловживаючи даною вам владою, ви будете негайно зупинені. У вас не буде навіть часу, щоб попросити Божого Милосердя.
Ваш Ісус

Молитва Крестового похода (169) За спасение тех, кто отвергает Христа

Дорогой Иисус, по Твоему состраданию и милосердию,

Я прошу Тебя о спасении тех, кто отверг Тебя;

Кто отрицает свое существование;

Кто сознательно выступает против Твоего Святого Слова и чья горечь в сердцах отравила их души против Света и Истины Твоей Божественности.

Помилуй всех грешников.

Прости тех, кто хулит  Святую Троицу и помоги мне, на моем пути, и через мои личные жертвы,   охватить в Твои Люббящие Обїятия, тех грешников, которые наиболее нуждаются в Твоем Милосердии.

Обещаю,  моими мыслями, моими действияями и сказанніми словами  служить Тебе, как могу в Твоей Миссии Спасения.

Аминь.

Комментариев нет:

Отправить комментарий