четверг, 22 января 2015 г.

1313. Доверие является ключом к настоящей любви

Среда, 14 Января 2015, 15:40
Моя дорогая, любимая дочь, когда ребенок любящих родителей чувствует их любовь, то он или она растет в атмосфере комфорта и близких отношений.
Любовь ребенка, у которого есть любящие родители, возникает из врожденного чувства доверия. Это доверие является абсолютным. Это касается и каждой души, которая любит Меня безоговорочно. Моя любовь к ним непреклонна. Доверие является ключом к настоящей любви. Я люблю каждого Моего ребенка, хотя они Меня любят не всегда.
Любите Меня и вы будете чувствовать мир. Любите Меня и вы будете любить всех детей Божьих. Такая любовь - это естественная вещь. Без нее вы не можете быть совершенными.
Когда Я буду находиться в вас, вы увидите мир так же, как Я, во всей его красе, а также в его несовершенстве. Вы узнаете препятствия на пути у человечества и будете чувствовать себя несчастными, когда станете свидетелем ненависти в любой форме, потому что ненависть является антагонистом любви.
Молитесь, молитесь и молитесь, чтобы любовь к Богу оставалась живой в мире, потому что без нее вы будете чувствовать себя одинокими и брошенными.
Любите Меня, как Я люблю всех детей Божьих, и Я изолью большую Благодать вас, и вы победите зло во всех его формах.
Ваш Любящий Иисус

Довіра є ключем до справжньої любові
Середа, 14 січня 2015 року, 15:40
Моя дорога, улюблена дочко, коли дитина люблячих батьків відчуває їхню любов, то він або вона зростає в атмосфері комфорту і близьких стосунків.
Любов дитини, у якої є люблячі батьки, виникає з вродженого почуття довіри. Ця довіра є абсолютною. Це стосується і кожної живої душі, яка любить Мене беззастережно. Моя любов до них непохитна. Довіра є ключем до справжньої любові. Я люблю кожну Мою дитину, хоча вони Мене люблять не завжди.
Любіть Мене і ви будете відчувати мир. Любіть Мене і ви будете любити всіх дітей Божих. Така любов — це природна річ. Без неї ви не можете бути досконалими.
Коли Я перебуватиму в вас, ви побачите світ так, як і Я, у всій його красі, а також в його недосконалості. Ви розпізнаєте перешкоди на шляху у людства і будете почувати себе нещасними, коли станете свідком ненависті в будь-якій формі, тому що ненависть є антагоністом любові.
Моліться, моліться і моліться, щоби любов до Бога залишалась живою у світі, тому що без неї ви будете почувати себе самотніми та покинутими.
Любіть Мене, як Я люблю всіх дітей Божих, і Я виллю велику Благодать на вас, і ви переможете зло у всіх його формах.
Ваш Люблячий Ісус

Комментариев нет:

Отправить комментарий